{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }
    Politika otkazivanja i vraćanja Uslovi Korišćenja
    Politika otkazivanja i vraćanja

    Formular za povrat koji je potrebno popuniti prilikom izvršavanja povrata.

    OBRAZAC ZA ODUSTANAK OD UGOVORA

    Politika otkazivanja i vraćanja

    Formular za povrat koji je potrebno popuniti prilikom izvršavanja povrata.

    OBRAZAC ZA ODUSTANAK OD UGOVORA

    Članstvo
    Porudžbina
    Pomoć pri online kupovini
    Procesi dostave i isporuke
    Povrat i zamena
    Metode plaćanja
    POPULARNA PITANJA

    Možete postati član tako što ćete kliknuti na dugme "Moj nalog" na vrhu naše veb stranice, a zatim popuniti formular za registraciju u odeljku "Prijava". Možete da završite svoj proces članstva tako što ćete u potpunosti ispuniti obrazac. Za članstvo na našoj veb stranici nije potrebna naknada.

    Članovi KOTON.RS mogu uživati u mnogim prednostima. Možete lako da proverite informacije o statusu vaših porudžbina, da prvi saznate o novim funkcijama, mogućnostima i promocijama. Možete imati koristi od popusta posebno kreiranih za vas.

    Da, možeš. Bez učlanjenja, još uvek možete da kupujete sa naše veb stranice kao gost. Međutim, preporučujemo vam da postanete član da biste iskoristili prednosti koje nudimo našim članovima i da biste mogli da pratite posebne mogućnosti prilagođene vama.

    Ako ste zaboravili lozinku, kliknite na vezu „Zaboravljena lozinka“ na ekranu za prijavu članova da biste kreirali novu lozinku. Kada unesete adresu e-pošte koju ste koristili za registraciju na našoj veb stranici, biće vam poslata veza za kreiranje nove lozinke. Vaša nova lozinka treba da ima između 6 i 8 znakova i da sadrži i velika i mala slova.

    Da biste promenili lozinku, prvo se prijavite na svoj nalog koristeći svoju adresu e-pošte i trenutnu lozinku. Zatim idite na odeljak „Moj nalog“ i kliknite na dugme „Promeni lozinku“. Prvo unesite trenutnu lozinku, a zatim dvaput unesite novu lozinku da biste je promenili.

    Nakon što se prijavite sa svojom adresom e-pošte i lozinkom, možete ažurirati sve svoje informacije o članstvu tako što ćete kliknuti na vezu „Moj nalog“, a zatim izabrati karticu „Moje informacije“.

    Nakon što se prijavite sa svojom adresom e-pošte i lozinkom, možete da pregledate, izmenite ili dodate nove adrese tako što ćete kliknuti na vezu „Moj nalog“, a zatim izabrati karticu „Moje adrese“.

    Kliknite na vezu „Moj nalog“, a zatim izaberite karticu „Podešavanja obaveštenja“. Jednostavno poništite izbor opcija u odeljcima E-pošta, SMS i Telefon i kliknite na dugme „Sačuvaj podešavanja“ da biste otkazali pretplatu.

    Da biste primali samo biltene i najave putem e-pošte, jednostavno unesite svoju adresu e-pošte u odeljak „Prijavite se za najnovije modne vesti“ koji se nalazi na dnu naše veb stranice i kliknite na dugme „Pretplati se“.

    Ako želite da se pretplatite na sve biltene, najave i SMS poruke, možete označiti odgovarajuća polja za potvrdu u obrascu za članstvo kada se registrujete na našoj veb stranici. Bilteni i najave će se slati na vašu registrovanu e-mail adresu, dok će SMS poruke biti poslate na broj mobilnog telefona koji ste naveli u svom profilu. Možete otkazati ili ponovo započeti pretplatu u bilo kom trenutku. Ako kasnije želite da se pretplatite na bilten, najave i SMS poruke, kliknite na link "Moj nalog" i izaberite karticu "Podešavanje obaveštenja". Izaberevši opcije u odeljcima Email, SMS i Telefon, možete kliknuti na dugme "Sačuvajte podešavanja" da biste potvrdili.

    Svoje članstvo možete otkazati putem odeljka „Otkaži članstvo“ u oblasti „Moj nalog“ u okviru aplikacije.

    Da biste obavili kupovinu sa naše veb stranice, sledite ove korake:

    Dodajte proizvod(e) koje želite da kupite u korpu.

    Da biste završili kupovinu artikala u vašoj korpi, kliknite na vezu „Moja korpa“ u gornjem desnom uglu.

    Na stranici koja se otvori kliknite na dugme „Nastavi na plaćanje“.

    Ako ste registrovani član, prijavite se koristeći svoju adresu e-pošte i lozinku na otvorenom ekranu.

    Ako ste se prethodno prijavili, automatski ćete biti preusmereni na sledeći korak.

    Ako nemate nalog na našoj veb stranici, kliknite na dugme „Prijavi se“ i u potpunosti popunite tražene podatke.

    Ako želite da nastavite bez kreiranja naloga, možete da nastavite kao gost tako što ćete uneti svoju adresu e-pošte u odeljak „Prijava gostiju“.

    Završite kupovinu unošenjem adrese i informacija o kreditnoj/debitnoj kartici.

    Ako ste napravili porudžbinu nakon što ste se prijavili kao član, kliknite na vezu „Moj nalog“ i zatim izaberite karticu „Moje porudžbine“. Na stranici možete videti status svih vaših prošlih i trenutnih porudžbina.

    Za detaljnije informacije možete kliknuti na vezu "Detalji porudžbine" pored relevantne porudžbine.

    Za kupovine koje nisu članovi, možete pratiti svoju porudžbinu tako što ćete uneti broj porudžbine i adresu e-pošte u odeljku „Praćenje porudžbine“.

    Nakon što je vaša porudžbina poslata, nije moguće dodati nove proizvode.

    Možete zatražiti otkazivanje vaše porudžbine pre nego što počne da je obrađuje skladište / pre nego što je prihvati cargo kompanija.

    Da otkažete bilo koji proizvod(e) u vašoj porudžbini, ako je vaša porudžbina u statusu „Priprema“, izaberite odgovarajuću porudžbinu u polju „Moje porudžbine“ i izaberite stranicu „Otkaži/vrati ovaj proizvod“ ispod proizvoda koji želite da otkažete .

    Nakon što izaberete proizvode koje želite da otkažete, bira se razlog otkazivanja. Nakon što prihvatite „Uslove za otkazivanje i refundiranje“ na dnu stranice, izaberite dugme „Nastavi“.

    Transakcija se završava sa „Kreiraj zahtev za otkazivanje“. Ako naiđete na grešku u procesu otkazivanja ili vam je potrebna pomoć, možete poslati e-mail našoj korisničkoj službi (customerservices.serbia@koton.rs).

    Ako je vaša porudžbina u statusu „Isporučeno“, otkazivanje se ne može izvršiti. Nakon što primite porudžbinu, možete besplatno vratiti proizvod(e) preko City Express-a.

    Kada potvrdimo vaše otkazivanje, iznos otkazanog proizvoda će biti prosledjen vašoj banci u roku od 14 radnih dana da bude nadoknađen na kreditnu/bankomatsku (debitnu) karticu kojom ste izvršili uplatu. Ako ste platili kreditnom karticom, ove informacije koje je primila vaša banka će se odraziti na izvodu vaše kartice. kredita prema principima rada banke. Ako ste platili bankomat (debitnom) karticom, vraćeni iznos će biti prebačen na odgovarajući račun od strane vaše banke.

    Nažalost, različite porudžbine se ne mogu kombinovati pod jednom porudžbinom.

    Kliknite na vezu „Moja korpa“ u gornjem desnom uglu da biste otišli ​​u svoju korpu, a zatim kliknite na dugme „Nastavi na plaćanje“.

    Alternativno, kada dodate artikle u korpu, možete izvršiti naplatu tako što ćete kliknuti na dugme „Nastavi na plaćanje“ u automatski otvorenom prozoru sa strane stranice.

    Ako ste registrovani član, prijavite se koristeći svoju adresu e-pošte i lozinku na otvorenom ekranu. Ako ste se već prijavili pre ove faze, automatski ćete biti preusmereni na sledeći korak.

    Ako niste član naše veb stranice, kliknite na dugme „Prijavi se“ i u potpunosti popunite tražene podatke.Da biste nastavili bez registracije, unesite svoju e-mail adresu u odeljak "Prijavi se kao gost" i nastavite.

    Unesite adresu i podatke o kreditnoj/debitnoj karti kako biste završili kupovinu.

    Ako ste se prvi put prijavili sa registrovanom adresom e-pošte i lozinkom, tokom procesa kupovine možete definisati adresu na koju želite da vam bude isporučena porudžbina u odeljku „Nova adresa“ na otvorenom ekranu. Naša veb lokacija nudi više opcija za definisanje adrese.

    Ako imate prethodno definisanu adresu, tokom procesa kupovine možete da pregledate, izmenite, dodate nove adrese i izaberete neku od njih na otvorenom ekranu.

    Ako naručite kao gost, od vas će biti zatraženo da unesete svoju adresu na ekranu tokom procesa kupovine.

    Nakon uspešnog plaćanja, dobićete poruku sa obaveštenjem da je vaša porudžbina uspešno poslata. Pored toga, podaci o vašoj narudžbini će biti poslati na vašu registrovanu adresu e-pošte i broj telefona.

    Ne postoji određeno vreme čekanja za stavke dodate u korpu. Međutim, imajte na umu da ne rezervišemo artikle u vašoj korpi. Proizvode može kupiti drugi kupac, a dostupnost zaliha se može promeniti u skladu sa tim.

    Kada dodate artikle koje želite da kupite u svoju korpu i pogledate svoju korpu, na dnu ćete pronaći određena polja za korišćenje poklon vaučera. Ako imate poklon vaučer, unesite navedeni kod u polje „Promo kod“ i kliknite na dugme „Primeni“. Ako ste član i imate popuste dodeljene vašem nalogu, možete primeniti ove popuste tako što ćete ih izabrati u odeljku „Moji kuponi“. Moći ćete da vidite primenjeni iznos popusta koji je oduzet od ukupnog iznosa u vašoj korpi.

    Možete kontaktirati korisničku podršku putem ovog e-maila.

    customerservices.serbia@koton.rs

    Za kupovinu u našoj onlajn prodavnici, dostava bilo gde u Srbiji je 300 dinara. Naknada pouzećem će se posebno naplaćivati.

    Vaše porudžbine poslate preko naše veb stranice bezbedno vam dostavlja City Express.

    Vaša porudžbina će biti poslata u roku od 2-3 dana od kupovine. Imajte na umu da vreme isporuke može biti malo duže u ruralnim oblastima.

    Kako kurirske sluzbe ne rade tokom državnih praznika, vaša isporuka će biti izvršena prvog radnog dana. Tokom naše kampanje, vreme isporuke vaše porudžbine može da varira.

    Status svog paketa možete pratiti nakon što vaša porudžbina bude isporučena kuriskoj kompaniji. Možete pratiti trenutni status vašeg paketa sa City Express linka:. https://www.cityexpress.rs/en/shipment-tracing

    City Express vam šalje obaveštenje. Pomoću linka koji pruža Cıty Express možete promeniti adresu, kontakt podatke, primaoca - ukucajte ime novog primaoca). Ako je vaša porudžbina već dostigla status „isporučena“, adresa se ne može promeniti.

    City Express vam šalje obaveštenje. Pomoću linka koji pruža Cıty Express možete promeniti adresu, kontakt podatke, primaoca - ukucajte ime novog primaoca). Ako je vaša porudžbina već dostigla status „isporučeno“, adresa se ne može promeniti.

    Ukoliko vaša pošiljka bude isporučena oštećena, imate pravo da je ne prihvatite. U tom slučaju možete prijaviti štetu i zatražiti od kurirske službe da sastavi zapisnik o oštećenju. Kurirska služba će na osnovu ovog zapisnika izvršiti odgovarajuću proveru i započeti potrebne postupke u vezi sa vašom pritužbom.

    Povratak i zamena'

    Kupovine napravljene u našoj online prodavnici možete vratiti u roku od 30 dana od datuma isporuke. Za proces povratka:

    Prijavite se na svoj lični nalog na našoj veb stranici. Na stranici za obradu povrata za vašu porudžbinu, moći ćete da kreirate POVRATNI BROJ za deo vaše porudžbine ili celu porudžbinu.

    Pažljivo upakujte vraćene proizvode kako biste izbegli bilo kakvo oštećenje ili gubitak tokom transporta. Pravilno pakovanje je odgovornost kupca.

    Dostavite vraćeni paket na bilo koje mesto preuzimanja City Express-a ili pozovite kurira da preuzme vraćeni paket sa vaše adrese. Prilikom predaje paketa City Express-u, navedite na POVRATNI BROJ koji ste generisali na veb stranici. Pored toga, u paketu koji vraćate unesite 16-cifreni broj porudžbine.

    Za povraćaj, vaši proizvodi moraju biti nekorišćeni. Zbog naše higijenske politike, donji veš, minđuše i kozmetički proizvodi se ne vraćaju. Kada vaš paket stigne u naše skladište, biće pregledan, a ako artikli ispunjavaju našu politiku vraćanja, vaš povratak će biti prihvaćen.

    Povraćaj sredstava će biti isplaćen na vašu karticu u roku od 10 radnih dana i bićete obavešteni putem e-pošte. Možete proveriti kod kurirske kompanije da li smo primili vaš paket. Vreme koje je potrebno da se povraćaj sredstava pojavi na vašem računu može da varira u zavisnosti od vaše banke. Obavezno proverite svoj nalog.

    Za povraćaj porudžbina izvršenih pouzećem, povraćaj sredstava može se izvršiti putem bankovnog transfera na račun registrovan na ime osobe koja je naručila. Periodi povrata mogu da variraju tokom perioda kampanje.

    Kada vaš paket stigne u naše skladište, biće pregledan, a ako artikli ispunjavaju našu politiku vraćanja, vaš povratak će biti prihvaćen.

    Povraćaj sredstava će biti isplaćen na vašu karticu u roku od 10 radnih dana i bićete obavešteni putem e-pošte. Možete proveriti kod kurirske kompanije da li smo primili vaš paket. Vreme koje je potrebno da se povraćaj sredstava pojavi na vašem računu može da varira u zavisnosti od vaše banke. Obavezno proverite svoj nalog.

    Za povraćaj porudžbina izvršenih pouzećem, povraćaj sredstava može se izvršiti putem bankovnog transfera na račun registrovan na ime osobe koja je naručila. Periodi povrata mogu da variraju tokom perioda kampanje.

    Proizvodi isključeni iz politike vraćanja i razmene prema Zakonu o zaštiti potrošača uključuju:

    Robe/usluge čija cena zavisi od fluktuacija na finansijskom tržištu van kontrole KOTON-a tokom perioda povlačenja;

    Prilagođena ili personalizovana roba;

    Roba koja nije u originalnom pakovanju nakon isporuke, predstavlja opasnost po zdravlje ili higijenu (npr. gaćice, bikiniji, minđuše);

    Proizvodi za jednokratnu upotrebu;

    Predmeti čija se zaštitna ambalaža ili pečati otvaraju nakon isporuke.

    Primeri: prilagođeni artikli, proizvodi za zdravlje/ličnu negu, donji veš, kupaći kostimi, čarape, kozmetika i predmeti za finalnu prodaju. Oni se ne mogu vratiti iz gore navedenih razloga.

    Da bi se kvalifikovali za vraćanje, proizvodi moraju:

    Biti u originalnom stanju sa svim netaknutim oznakama;

    Ne korišćeni, ne ishabani i ne oštećeni nakon isporuke, moraju da imaju ne promenjene sve originalne karakteristike.

    KOTON može odbiti vraćanje/zamenu ako je proizvod korišćen, oštećen usled nepravilnog rukovanja ili izmenjen (npr. opran ili oštećen tokom nošenja).

    Kupci su odgovorni za smanjenje vrednosti proizvoda usled neadekvatne upotrebe.

    Povrat se prihvata u roku od 30 dana za proizvode kupljene od KOTON-a, pod uslovom da su etikete netaknute i da je proizvod neoštećen.

    Povrat novca/povraćaj/zamena su obavezni ako proizvod ima nedostatke koji nisu u skladu sa porudžbinom kupca (npr. pogrešna veličina, boja ili oštećen pri isporuci).

    Pri kupovini na našem sajtu možete platiti kreditnom karticom, bankovnim ATM/debit karticama ili putem plaćanja pouzećem.

    Prilikom kupovine na našem sajtu, informacije o vašim kreditnim karticama i ATM/debit karticama koriste se samo za realizaciju narudžbine i nikada se ne čuvaju u našoj bazi podataka. Za vašu sigurnost, na sajtu koristimo GlobalSign SSL sertifikat, koji je globalno priznat za zaštitu kreditnih kartica.

    Našim kupcima je omogućeno plaćanje svim kreditnim karticama. HB: Halkbank JSC Beograd je sertifikovan za prihvatanje svih vrsta i tipova kreditnih kartica iz VISA, Mastercard i DINAcard programa.

    Opcije za plaćanje na rate nisu aktivne na našem sajtu.

    Na ekranu za plaćanje, bićete upitani da unesete podatke sa vaše kreditne kartice. Nakon što unesete podatke, oni će biti bezbedno poslati vašoj banci radi odobrenja plaćanja. Plaćanja karticama se odobravaju odmah.

    Našim kupcima je omogućeno plaćanje svim debitnim karticama. HB: Halkbank JSC Beograd je sertifikovan za prihvatanje svih vrsta i tipova debitnih kartica iz VISA, Mastercard i DINAcard programa.

    Ako ste uneli podatke na ekranu za plaćanje i oni nisu odobreni, to može biti zbog nekoliko razloga. U tom slučaju, proverite:

    -Da li je vaša kartica omogućena za online kupovinu.

    -Da li je vaša kartica aktivna i da li možete da je koristite.

    -Da li imate dovoljno sredstava na kartici.

    -Da li ste tačno uneli sve podatke sa kartice.

    -Da li je kartica još uvek validna, tj. da li nije prošao njen rok trajanja.

    -Ako koristite virtuelnu karticu, proverite da li imate dovoljno sredstava.

    U svim drugim slučajevima, molimo vas da se obratite svojoj banci za pomoć.

    Svi proizvodi u našim prodavnicama i na našem online sajtu ponuđeni su po cenama koje uključuju PDV.

    Naše prodavnice
    Možete doći do prodavnice KOTON koju tražite odabirom informacija o državi i gradu.
    Pretraga

    „Kada ovaj proizvod bude na lageru, poslaćemo a obaveštenje na vašu adresu pošte."