{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }
    O nama Poštuj život Održivost u Kotonu Naša politika kvaliteta
    Onama

    Turski pionir mode i maloprodaje Koton započeo je maloprodaju konfekcije sa svojom prvom radnjom otvorenom u Istanbulu 1988. godine i otvorio svoje prvo prodajno mesto u inostranstvu u Minhenu, Nemačka 1996. Danas Koton ima ukupno 442 prodavnice, 191 od njih. koji se nalaze u inostranstvu i od kojih se 251 nalazi u Turskoj, i više od 1.000 prodajnih mesta u 56 različitih zemalja širom sveta. Koton je 2022. godine ušao na nova tržišta u inostranstvu, kao što su Moldavija i Kongo. Kao kreativna, inovativna kompanija vođena kupcima i tehnologijom, Koton kombinuje sezonske trendove sa jedinstvenim dizajnom i sprovodi politiku ponude ovih proizvoda po atraktivnim cenama na odgovarajućim lokacijama. Sa više od 11.000 zaposlenih i svojim dizajnerskim timom od više od 220 mladih i iskusnih zaposlenih, Koton nudi svojim kupcima 30.000 različitih modela u više od 50 kolekcija svake godine. Kao brend sa visokom stopom zaposlenih žena, Koton je dokazao da stavlja veliki naglasak na žensku radnu snagu i prisustvo žena u poslovnom životu sa stopom od 69% zaposlenih žena i 54% žena na čelu. Pored toga, kao mlad i dinamičan brend, 60,9% zaposlenih je iz generacije Z. Koton prodavnice svakodnevno svojim kupcima donose oko 80 novih izbora. Koton.com je pokrenut u septembru 2015. i prenosi bogat sadržaj iz Koton prodavnica na onlajn platformu.



    Adresa: Bulevar Vojvode Mišića 15 Serbia

    PIB: 107304523

    Poštuj život

    U Kotonu prihvatamo održivost kao okvir koji dodaje dublje značenje našem postojanju.

    Crpeći snagu iz našeg puta ka održivosti, koristimo lekcije koje smo naučili da nas motivišu. Sada krećemo u nove korake, sve zajedno ujedinjeni inspirativnim motom „Poštuj život“.


    Vrednost za svet, društvo, ljude i rad je srž našeg razumevanja „Poštuj život“.


    Naše razumevanje održivosti je izgrađeno na poštovanju našeg sveta, koji je naš dah, društva, ljudi koje dodirujemo i našeg rada, koji je glavni izvor vrednosti našeg brenda.


    Kao deo Respect Life, usklađujemo naše strategije i ciljeve sa ciljevima održivog razvoja.


    Kao deo Respect Life, mi koristimo svoju moć uticaja da izgradimo bolji svet sarađujući sa našim zainteresovanim stranama.


    Kao deo Respect Life, posvećeni smo transparentnoj razmeni naših razvojnih koraka i iskustva.


    Za našu zajedničku budućnost...


    * Za svet


    * Za društvo


    * Za ljudsko biće


    • Za naše poslovanje


    Poštovanje.


    Kao ispoljavanje našeg poštovanja prema životu, poštujte život!"

    Održivost u Kotonu

    "U 2020. smo restrukturirali naše upravljanje održivošću usvajanjem pristupa 'Poštuj život'. Da bismo poboljšali našu strategiju održivosti za tu godinu, osnovali smo Komitet za održivost na nivou odbora. Odgovornosti odbora uključuju poboljšanje našeg ekološkog, društvenog i upravljačkog učinka , kao i efikasno upravljanje našim inicijativama Komitet za održivost Koton ima zadatak da ugradi održive prakse u naše poslovanje i izveštava direktno Upravnom odboru.


    Naš komitet predvodi Gulden Iılmaz, član Upravnog odbora, a sastoji se od 15 članova iz različitih jedinica koji aktivno učestvuju. Pored toga, naša kompanija ima namenski tim od 700 predstavnika za održivost, uključujući 188 u našoj centrali, 33 u logističkim centrima i 479 u prodavnicama. Komitet 'Poštuj život', u skladu sa našom strategijom održivosti, sastaje se redovno svakog meseca kako bi osigurao koordinaciju naših ciljeva i napora. Naš upravni odbor aktivno prati napredak integracije prakse održivosti u Kotonu. Tokom ovih sastanaka razgovaramo o unapređenju naših tekućih ciljeva održivosti, povezanim rizicima i mogućnostima, kao i budućim planovima rada u svetlu lokalnih i globalnih trendova. Štaviše, cilj nam je da uspostavimo Odeljenje za održivost u okviru naše kompanije 2023. Ovo odeljenje će se fokusirati na procenu usklađenosti sa društvenim propisima, praćenje i smanjenje našeg uticaja na životnu sredinu i izvršavanje predstojećih projekata.


    U Kotonu smo aktivno uključeni u više inicijativa i preuzimamo nove obaveze da poboljšamo našu strukturu održivosti. Dok sprovodimo naše aktivnosti, koristimo ciljeve održivog razvoja Ujedinjenih nacija (SDG) kao okvir za usmeravanje naših poslovnih odluka. Da bismo pokazali našu posvećenost održivom razvoju u poslovanju, mi smo potpisnici Globalnog dogovora UN od 2022. Štaviše, podržali smo Principe osnaživanja žena (VEPs), partnersku inicijativu između Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija i Ujedinjenih nacija za žene. Od 2020. godine, takođe smo član Inicijative za bolji pamuk (BCI), osnovane da obezbedi održivu proizvodnju pamuka, čime smo postali pionirski brend u Turskoj koji se pridružio platformi."

    Naša politika kvaliteta

    „Kao brend koji predviđa trendove, ističe se u ispunjavanju očekivanja kupaca i oblikuje modu, naša politika kvaliteta je posvećena:


    • Davanje prioriteta zadovoljstvu kupaca u svakom koraku koji preduzmemo usvajanjem pristupa orijentisanog na kupce i tehnologiju.


    • Prilagođavanje dinamičnim promenama epohe pomnim praćenjem razvoja konfekcije i tekstilnog sektora, kako na globalnom, tako i na domaćem planu.


    • Doprinos nacionalnoj ekonomiji sa svojim uticajem i pozicijom u industriji i podrška lokalnoj ekonomiji dajući prioritet lokalnom zapošljavanju i dobavljačima.


    • Održavanje odnosa zasnovanih na poverenju sa svim našim zainteresovanim stranama.


    • Stvaranje vrednosti za sve zainteresovane strane prihvatanjem radne kulture usklađene sa našim etičkim vrednostima i doprinosom društvu i životnoj sredini.


    • Posvećenost poštovanju principa Sistema upravljanja kvalitetom i kontinuirano unapređenje efikasnosti sistema.“

    Onama

    Turski pionir mode i maloprodaje Koton započeo je maloprodaju konfekcije sa svojom prvom radnjom otvorenom u Istanbulu 1988. godine i otvorio svoje prvo prodajno mesto u inostranstvu u Minhenu, Nemačka 1996. Danas Koton ima ukupno 442 prodavnice, 191 od njih. koji se nalaze u inostranstvu i od kojih se 251 nalazi u Turskoj, i više od 1.000 prodajnih mesta u 56 različitih zemalja širom sveta. Koton je 2022. godine ušao na nova tržišta u inostranstvu, kao što su Moldavija i Kongo. Kao kreativna, inovativna kompanija vođena kupcima i tehnologijom, Koton kombinuje sezonske trendove sa jedinstvenim dizajnom i sprovodi politiku ponude ovih proizvoda po atraktivnim cenama na odgovarajućim lokacijama. Sa više od 11.000 zaposlenih i svojim dizajnerskim timom od više od 220 mladih i iskusnih zaposlenih, Koton nudi svojim kupcima 30.000 različitih modela u više od 50 kolekcija svake godine. Kao brend sa visokom stopom zaposlenih žena, Koton je dokazao da stavlja veliki naglasak na žensku radnu snagu i prisustvo žena u poslovnom životu sa stopom od 69% zaposlenih žena i 54% žena na čelu. Pored toga, kao mlad i dinamičan brend, 60,9% zaposlenih je iz generacije Z. Koton prodavnice svakodnevno svojim kupcima donose oko 80 novih izbora. Koton.com je pokrenut u septembru 2015. i prenosi bogat sadržaj iz Koton prodavnica na onlajn platformu.



    Adresa: Bulevar Vojvode Mišića 15 Serbia

    PIB: 107304523

    Poštuj život

    U Kotonu prihvatamo održivost kao okvir koji dodaje dublje značenje našem postojanju.

    Crpeći snagu iz našeg puta ka održivosti, koristimo lekcije koje smo naučili da nas motivišu. Sada krećemo u nove korake, sve zajedno ujedinjeni inspirativnim motom „Poštuj život“.


    Vrednost za svet, društvo, ljude i rad je srž našeg razumevanja „Poštuj život“.


    Naše razumevanje održivosti je izgrađeno na poštovanju našeg sveta, koji je naš dah, društva, ljudi koje dodirujemo i našeg rada, koji je glavni izvor vrednosti našeg brenda.


    Kao deo Respect Life, usklađujemo naše strategije i ciljeve sa ciljevima održivog razvoja.


    Kao deo Respect Life, mi koristimo svoju moć uticaja da izgradimo bolji svet sarađujući sa našim zainteresovanim stranama.


    Kao deo Respect Life, posvećeni smo transparentnoj razmeni naših razvojnih koraka i iskustva.


    Za našu zajedničku budućnost...


    * Za svet


    * Za društvo


    * Za ljudsko biće


    • Za naše poslovanje


    Poštovanje.


    Kao ispoljavanje našeg poštovanja prema životu, poštujte život!"

    Održivost u Kotonu

    "U 2020. smo restrukturirali naše upravljanje održivošću usvajanjem pristupa 'Poštuj život'. Da bismo poboljšali našu strategiju održivosti za tu godinu, osnovali smo Komitet za održivost na nivou odbora. Odgovornosti odbora uključuju poboljšanje našeg ekološkog, društvenog i upravljačkog učinka , kao i efikasno upravljanje našim inicijativama Komitet za održivost Koton ima zadatak da ugradi održive prakse u naše poslovanje i izveštava direktno Upravnom odboru.


    Naš komitet predvodi Gulden Iılmaz, član Upravnog odbora, a sastoji se od 15 članova iz različitih jedinica koji aktivno učestvuju. Pored toga, naša kompanija ima namenski tim od 700 predstavnika za održivost, uključujući 188 u našoj centrali, 33 u logističkim centrima i 479 u prodavnicama. Komitet 'Poštuj život', u skladu sa našom strategijom održivosti, sastaje se redovno svakog meseca kako bi osigurao koordinaciju naših ciljeva i napora. Naš upravni odbor aktivno prati napredak integracije prakse održivosti u Kotonu. Tokom ovih sastanaka razgovaramo o unapređenju naših tekućih ciljeva održivosti, povezanim rizicima i mogućnostima, kao i budućim planovima rada u svetlu lokalnih i globalnih trendova. Štaviše, cilj nam je da uspostavimo Odeljenje za održivost u okviru naše kompanije 2023. Ovo odeljenje će se fokusirati na procenu usklađenosti sa društvenim propisima, praćenje i smanjenje našeg uticaja na životnu sredinu i izvršavanje predstojećih projekata.


    U Kotonu smo aktivno uključeni u više inicijativa i preuzimamo nove obaveze da poboljšamo našu strukturu održivosti. Dok sprovodimo naše aktivnosti, koristimo ciljeve održivog razvoja Ujedinjenih nacija (SDG) kao okvir za usmeravanje naših poslovnih odluka. Da bismo pokazali našu posvećenost održivom razvoju u poslovanju, mi smo potpisnici Globalnog dogovora UN od 2022. Štaviše, podržali smo Principe osnaživanja žena (VEPs), partnersku inicijativu između Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija i Ujedinjenih nacija za žene. Od 2020. godine, takođe smo član Inicijative za bolji pamuk (BCI), osnovane da obezbedi održivu proizvodnju pamuka, čime smo postali pionirski brend u Turskoj koji se pridružio platformi."

    Naša politika kvaliteta

    „Kao brend koji predviđa trendove, ističe se u ispunjavanju očekivanja kupaca i oblikuje modu, naša politika kvaliteta je posvećena:


    • Davanje prioriteta zadovoljstvu kupaca u svakom koraku koji preduzmemo usvajanjem pristupa orijentisanog na kupce i tehnologiju.


    • Prilagođavanje dinamičnim promenama epohe pomnim praćenjem razvoja konfekcije i tekstilnog sektora, kako na globalnom, tako i na domaćem planu.


    • Doprinos nacionalnoj ekonomiji sa svojim uticajem i pozicijom u industriji i podrška lokalnoj ekonomiji dajući prioritet lokalnom zapošljavanju i dobavljačima.


    • Održavanje odnosa zasnovanih na poverenju sa svim našim zainteresovanim stranama.


    • Stvaranje vrednosti za sve zainteresovane strane prihvatanjem radne kulture usklađene sa našim etičkim vrednostima i doprinosom društvu i životnoj sredini.


    • Posvećenost poštovanju principa Sistema upravljanja kvalitetom i kontinuirano unapređenje efikasnosti sistema.“

    Naše prodavnice
    Možete doći do prodavnice KOTON koju tražite odabirom informacija o državi i gradu.
    Pretraga

    „Kada ovaj proizvod bude na lageru, poslaćemo a obaveštenje na vašu adresu pošte."